برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم

Wiki Article

طراحی این بخش کار ساده‌ای نیست و بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت از طراحی درست آن صرف نظر می‌کنند.

راه‌اندازی یک مغازه‌ی بزرگ که بتواند تمام کالاهای مورد نیاز مشتری را به آن‌ها تحویل دهد همان اندازه دغدغه دارد که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی مشکل و دردسر ساز است.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

امکان استفاده از افزونه های طبقه بندی ویژگی ها در ووکامرس

سایت رایگان بفروش به آدرس که توسط شرکت دارکوب راه اندازی شده است به شما امکان راه اندازی فروشگاه آنلاین را به صورت فوری و رایگان می دهد. این سایت دارای امکانات متنوعی نظیر ثبت آگهی، خرید و فروش، برگزاری مزایده می باشد و برای استفاده از امکانات این وب سایت کافی است وارد آن شده و فرآیندهای مورد نظر خود را انجام دهید.

پس از آنکه وب سایت خود را تحویل گرفتید، باید بتوانید به راحتی با آن کار کرده و از پنل مدیریت آن استفاده کنید.

در واقع جستجوی سایت تنها به نمایش نتایج مرتبط نیست، بلکه این بخش باید طوری در طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی گنجانده شود که کاربرپسند و تعاملی باشد. در ادامه به ویژگی‌ها و امکاناتی اشاره کرده‌ایم که برای بخش جستجوی سایت فروشگاهی شما بسیار ضروری است.

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

یکی از عوامل موثر بر هزینه راه اندازی سایت با وردپرس، نوع وب سایت و قابلیت های آن است. پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم، باید نوع وب سایت و فعالیت مورد نظر آن را مشخص کنیم.

بنابراین بودجه‌ای که باید برای آن کنار کنار گذاشته شود نیز بسیار متفاوت است.

قابلیت گزارش آمار کلی و جزیی از سایت در بخش های سایت منبع مختلف کاربران، سفارشات، فعالیت هر کاربر و …

شاید بتوان برای یک سایت شخصی یک رابط کاربری با امکانات اولیه در نظر گرفت، اما برای یک سایت شرکتی، باید رابط کاربری حرفه‌ای طراحی کرد.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

جست و جوی پیشرفته و سریع محصولات و محتواهای بارگذاری شده در سایت امکان فعال کردن امتیاز ستاره ای در دیدگاه‌ها

Report this wiki page