ساخت سایت

Wiki Article

گاهی اوقات، یک طراحی وب سایت خیره کننده و فانتزی است. که همیشه در طراحی سایت های فروشگاهی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

وبسیما شرکت طراحی سایت نیست! ما یک هویت ماندگار را خلق می‌کنیم

وردپرس، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. انعطاف‌پذیری بالا و کاربری آسان وردپرس موجب می‌شود تا بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمان ورود به فضای وب باشد.

فونت های توضیحات باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا به راحتی در همه دستگاه ها قابل خواندن باشد زیرا اکثر خریداران آنلاین هنگام خرید آنلاین از تلفن همراه و تبلت استفاده می کنند.

امروزه استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و تبلت در ایران و جهان بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین استفاده از اینترنت از طریق گوشی‌های تلفن همراه نیز دارای نرخ بالایی است.

این یکی از عوامل هست کهاستفاده در قیمت تاثیر مستقیم داره. به همین دلیل هست که درخواست طراحی سایت در شرکت های مختلف متفاوته.

به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود بگیرید و همواره در کنار شما هستیم.

امنیت برای هر کسب و اینجا کلیک کنید کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور.

بله؛ وب پویا دامنه و هاست فروشگاهی را به اسم خودتان تهیه می کند. به این ترتیب در آینده برای گرفتن درگاه پرداخت بانکی و اینماد با مشکل مواجه نخواهید شد.

یک سیستم ناوبری مناسب به مشتریان کمک می کند تا محصولات مورد نظر خود را به راحتی بیابند و سیستم های ناوبری را به بخش مهمی از طراحی کلیک کنید سایت فروشگاهی تبدیل می کند. منوی وب سایت را طوری بسازید که به طراحی وب سایت راحتی قابل کلیک باشد. دکمه ها یا پیوندها باید به گونه ای در طراحی گنجانده شوند که افرادی که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند بتوانند به راحتی روی آن کلیک کنند.

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از اینجا کلیک کنید سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

طراحی سایت تنها به معنی داشتن یک وب‌سایت نیست. ما معتقدیم که طراحی وب‌سایت یعنی خلق یک کسب‌وکار منبع جدید در دنیای اینترنت؛ ساختن برای ماندن.

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

 وب سایت‌ها را می توان از نظر نوع کارکرد آنها طبقه بندی کرد که شامل: وب سایت های خبری، وب سایت‌های فروشگاهی، وب سایت‌های شرکتی، وب سایت‌های شخصی، وب سایت‌های تفریحی، وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، وب سایت‌های علمی و … می شود.

Report this wiki page