طراحی وب سایت

Wiki Article

نام دامنه هرقدر کوتاه‌تر باشد، بهتر در یادها می‌ماند؛

برای راه اندازی سایت وردپرسی خود، نیاز به ایجاد یک دیتابیس دارید. در کنترل پنل هاست خود یک دیتابیس ایجاد کنید و وارد مرحله بعد شوید:

چندین سالی می‌شود که ساختن سایت، به پیچیدگی گذشته نیست؛ یعنی دیگر فقط برنامه‌نویس‌ها نیستند که می‌توانند سایت بسازند.

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در فروشگاه اینترنتی خودتان هزاران مشتری جدید پیدا کنید. با وصل شده به درگاه های بانکی سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنید.

معرفی کوتاه: هنگامی که صفحه اصلی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود، در کنار نام سایت با یک خط فاصله توضیحی کوتاه درباره سایت نمایش داده می‌شود که بایستی از اینجا درج کنید.

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند، بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و ساخت سایت محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می کنند.

نشانی سایت: اگر می‌خواهید آدرس سایتتان از دایرکتوری وردپرس جدا باشد (که توصیه نمی‌شود) آدرس را در این فیلد وارد کنید.

پشتیبانی وب پویا به چه صورت است؟ پشتیبانی وب پویا به چه صورت است؟

مفاهیم این سایت مارکتینگمقالات دیجیتال مارکتینگ

طراحی وب سایت بنابراین این را مطمئن باشید که طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند هم فروش محصول داشته باشد هم فروش خدمت. اما مسئله مهم اینجاست که چگونه این فروشگاه اینترنتی را طراحی کنیم؟ یا برای طراحی فروشگاه اینترنتی از چه امکانات و اشخاصی کمک بگیریم؟ ما در همیار ساخت سایت توسعه به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را به هدف نزدیک می‌کنیم.

دربالای صفحه‌ی باز شده، در جلوی عبارت «افزودن پوسته» روی دکمه‌ی «بارگذاری پوسته» کلیک کنید.

گام ششم آموزش طراحی طراحی سایت فروشگاهی سایت با وردپرس: با کنترل پنل ها آشنا شوید!

ما پس از نصب قالب‌ها فقط نیاز داریم که شخصی سازی را انجام بدهیم. به طور مثال شما با نصب قالب زفایر روی دامنه خود، این پیش فرض را تحویل خواهید گرفت:

برای مثال، تبلیغ «صندلی اداری چرخ‌دار» در کنار مقالهٔ «راهنمای انتخاب بهترین صندلی برای دفتر کار» نمایش داده می‌شود.

Report this wiki page