طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

گاهی ممکن است محصولی که شما ارائه می دهید یک محصول تحت وب باشد و فیزیکی نباشد. در این صورت هم شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و پس از پرداخت، لینک دانلود را در اختیار مخاطبان قرار دهید.

برای نصب درگاه پرداخت می توان از درگاه های مختلف زرین پال ، شاپرک و یا درگاه های معتبر بانک های مختلف استفاده کرد.

وجود خبرنامه در سایت های فروشگاهی می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. شما در سایت فروشگاهی خود، کاربرانی را دارید که ممکن است هر کدام با چالش های متفاوتی در سایت شما و یا در هنگام خرید مواجه شوند. به عنوان مثال اتمام موجودی محصول مورد نیازشان و … .

اما بهترین راه برای دیده شدن به وسیله مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان می باشد. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خودشان ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند.

همان توپ‌هایی که در اول سایت توجه شما را به خود جلب می‌کند عاملی است که شما را به دیدن کل سایت ترغیب خواهد کرد.

اما برای دریافت مشتری از طریق اپلیکیشن نیاز به تبلیغات گسترده تری دارید.

با داشتن اینماد اعتماد مشتریان به وبسایت شما بیشتر می شود و با ساخت سایت خیال راحت تری از شما خرید خواهند کرد.

با توجه به میزان سرچ بالای کاربران در گوگل و محبوبیت این موتور جستجو، با داشتن رتبه ی خوب در گوگل می توانید مشتریان زیادی را دریافت کنید و فروش بالایی داشته باشید.

برای کلیک کنید دریافت قیمت دقیق، ابتدا فرم بریف را برای ما پر کنید و بعد از نیازسنجی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما اعلام خواهیم کرد.

سایت منبع جز عده‌ای محدود افراد وفادار، دیگر کمتر کسی از روزنامه برای مطالعه خود استفاده می‌کند.

برای طراحی سایت فروشگاهی برای حوزه فروش لباس امکان انتخاب و دسته بندی بر اساس سایز هم وجود داره؟

محتوا ها و عکس ها و … هم خیلی تاثیر اینجا کلیک کنید دارن. خیلی خوشحال میشیم که با تماس بگیرید تا راجع به این موضوع با هم صحبت کنیم و راهنماییتون کنیم

امکانش هست فرم هایی که توسط کاربران از طریق سایت فرستاده میشه رو خودمون انتخاب کنیم که به ایمیل فرستاده بشه یا از طریق سایت چک بشه؟

اینجا به همین خاطر طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، به زمان کمتری نسبت به طراحی سایت با کدنویسی نیاز دارد.

Report this wiki page