طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

در طول مسیر آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس، مواردی را تجربه خواهید کرد که بایستی با هاست خود ارتباط بگیرید و از آن‌ها بخواهید پروسه‌ای را برایتان طی کنند. یا در خصوص موردی راهنمایی‌تان کنند. مثلاً با باگ یا مشکلی روبه‌رو شوید که خودتان نمی دانید چطور آن را حل کنید. اگر پشتیبانی هاست شما قوی باشد و بلافاصله بتوانید با آن ها ارتباط برقرار کنید و پاسخ درست و قابل اطمینان بگیرید، کارتان بسیار راحت تر خواهد بود.

در همین ابتدای کار با وردپرس از منوی اصلی پیشخوان، گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. بسیاری از تنظیمات این صفحه وابسته به سلیقه شخصی شما یا برنامه‌‌ای که برای سایت تان دارد است.

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سایت وردپرسی خود را وارد کنید! پس از وارد کردن اطلاعات دیتابیس، اطلاعات اصلی سایت از شما خواسته می شود که به صورت زیر است:

آیا نیازی به پرداخت هزینه تمدید سالانه هست؟ آیا نیازی به پرداخت هزینه تمدید سالانه هست؟

برای این که انتخاب‌های شما را از میان هزاران افزونه وردپرس محدودتر کنیم، لیستی از پرکاربردترین پلاگین‌ها در وردپرس را در چند دسته‌بندی گردآوری کرده‌ایم که عموم وبمستران از آن‌ها استفاده می کنند.

چطور پس از طی آموزش طراحی سایت با وردپرس، قالب مناسب انتخاب کنیم؟

اگر مطلقاً هیچ‌چیزی از دنیای کامپیوتر نمی‌دانید و به هر دلیلی دوست ندارید ساخت سایتتان را به شخص دیگری واگذار کنید، استفاده از سرویس‌هایی مثل پرتال و سازیتو این سایت را به شما توصیه می‌کنیم.

راه ساخت وب سایت اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس چه مزایایی دارد؟

حالا موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات، به تجربه کاربری بیش از هر فاکتور دیگری اهمیت می‌دهند. و یکی از عواملی که مستقیما بر بهبود تجربه کاربران تاثیر می‌گذارد، ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن وبسایت است. اگر سایتی که طراحی می‌کنید فقط در دسکتاپ کاربری ساده و جذابی داشته ادامه مطلب باشد، درصد بالایی از کاربران که با دستگاه‌های موبایل و تبلت به سراغ اینترنت می‌آیند را در نظر نگرفته‌اید و به راحتی نیمی از کاربرانتان را از دست خواهید داد.

مقاله پیشنهادی: ۲۴ روش کاربردی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

اما چگونه می‌توان طراحی سایت فروشگاهی این امنیت را زمان طراحی سایت فروشگاهی رعایت کرد؟

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

تعریف بی‌نهایت محصول و افزودن آن به فروشگاه اینترنتی بدون هیچ گونه محدودیت

اطلاعات سایت خود را وارد کنید و وارد مرحله بعدی آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا ساخت سایت وردپرس شوید.

Report this wiki page