طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اامروزه عصر پیشرفت آنلاین است. آیا باورتان می‌شد روزی فرا رسد که حتی محصولات خوراکی را بصورت اینترنتی عرضه کنند؟ این پیشرفت با سرعتی به جلو حرکت می‌کند که شاید روزی حس کنید از غافله عقب ماندید؛ پس تا دیر نشده باید فکری کرد و فعالیتی را آغاز کردطراحی فروشگاه اینترنتی فقط برای کالاهای دیجیتالی نیست، بلکه شما می‌توانید مانند دیجی‌کالا یک فروشگاه اینترنتی بر پایه محصولات نیز طراحی کنید.

روش استاندارد پرداخت، هدایت کاربر به صفحۀ درگاه شما است؛ اما می‌توان از روش‌های دیگر مثل کارت‌به‌کارت، درگاه پرداخت غیرمستقیم (واسط) و پرداخت رمزارزی هم استفاده کرد.

چند روز بعد، تبلیغ همان محصول را با یک تخفیف یا پیشنهاد جذاب در سایر وب‌سایت‌ها می‌بینند.

استفاده از روانشناسی در فروش برای جذب مشتری! (۳۲ تاکتیک کاربردی)

نهایت تلاشتان را بکنید تا گشت‌وگذار در سایت را برای کاربر آسان کنید. دسته‌بندی موضوعات می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

جزئیات و مزیت های محصولات خود را به مشتری سایت منبع معرفی می نمایید

.. بستگی دارد. به عبارتی نمی اینجا توان یک عدد ثابت برای هزینه سایت فروشگاهی تعیین کرد.

اما وب پویا تنها یکبار هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را از شما دریافت خواهد کرد و شما موظف به پرداخت هزینه تنها برای تمدید دامنه و هاست هستید. در واقع با خرید سایت فروشگاهی از وب پویا، شما یک فروشگاه مادام العمر خواهید داشت.

سپس برای شروع، باید نام دامنۀ منبع مناسبی ساخت وب سایت برای سایتتان انتخاب کنید و پس از آن، یک میزبان متناسب با نیازهایتان مشخص کنید. بعد از انجام این امور، قالب‌ سایت را انتخاب کنید.

گرچه برای هر موضوعی، کلی انتخاب پیش رویتان است؛ اما حقیقتاً دستتان به اندازۀ زمانی که با دو روش قبلی سایت می‌سازید، بسته‌تر است.

از قالبی استفاده کنید که ساده و تمیز باشد و همچنین فضای خالی، به میزان کافی داشته باشد. دیگر هیچکس طرح‌های خیلی شلوغ را نمی‌پسندد.

بعد از واردکردن محصولات در سایت منبع سایت، باید سازوکار ساده‌ای برای تکمیل فرایند خرید تعریف کنید.

یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل بالای آن‌ها است.

توضیحات محصول در ترکیب با کلمات کلیدی درست، باعث می‌شوند سئو سایت هم بهبود پیدا کند و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود.

Report this wiki page